Dedeman înseamnă mai mult decat soluții pentru rezolvarea nevoilor de construcții, reparații și amenajări ale proprietarilor de cămine și de afaceri, și reprezintă mai mult decât un trend în stilul de viață modern al secolului 21. Profitul nu a fost niciodată un scop în sine pentru Dedeman, ci un efect al modelului de afacere dirijat de principii clare de muncă, parteneriat și camaraderie.
Peste
0
de angajaţi
Peste
0
ani de experienţă
Peste
0
produse
Rețea de
0
magazine
Compania s-a extins într-un ritm constant şi susţinut. Cele 62 de magazine ale lanţului nostru de retail, împreună cu cei peste 13000 de angajaţi, fuzionează ca un stâlp de temelie, oferind o promisiune clară în faţa clienţilor Dedeman.
Poziţia de lider pe care am dobândit-o se datorează permanentei preocupări pentru calitatea serviciilor şi a produselor pe care le oferim tuturor clienţilor noştri. Dedeman înseamnă onestitate, seriozitate, ambiţie şi perseverenţă, fiind un brand a cărui valoare creşte permanent datorită calităţii serviciilor oferite clienţilor şi a valorii capitalului uman.
În activitatea desfășurată zilnic, ne dedicăm planurilor clienților noștri, dar și susținerii producătorilor locali. Filosofia de business pe care o avem ne ghidează să fim sprijin real pentru colaboratorii noștri și pentru micile afaceri românești. În viziunea noastră, o astfel de relație va face ca lucrurile să iasă bine întotdeauna.
Dincolo de activităţile comerciale care poziţionează compania în topul brandurilor româneşti de bricolaj, conştientizăm şi importanţa acţiunilor de CSR (Corporate Social Responsibility), investind în mod constant în sport, cultură, educaţie, mediu şi în planuri pentru comunitate, toate acestea conducând către un antreprenoriat respectat şi admirat.